آهنگ مناسب عروسی را از کجا دانلود کنیم؟

آهنگ‌ها دنیای پیرامون ما را پر کرده‌اند. همه ما در طول روز به نوعی با آهنگ‌ها سروکار داریم. در سرکار، منزل، مهمانی، جشن‌ها، وقت‌هایی که نمی‌توان کار دیگری انجام داد که به‌اصطلاح به آن‌ها اوقات مرده گفته می‌شود. یکی از زمان‌ها و جاهایی که شاید همه ما در آن از آهنگ‌ها استفاده می‌کنیم، مجالس عروسی است. اگر عروسی شما هم نزدیک است با ما همراه باشید چراکه می‌خواهیم بهترین آهنگ عروسی را برای بهتر برگزار شدن هرچه بیشتر مجلس شما معرفی کنیم.

آهنگ (موسیقی)

امروزه دیگرکسی نیست که آهنگ یا موسیقی را نشناسند و با این هنر آشنایی نداشته باشد. ولی بد نیست بدانید که منشأ این هنر کجاست و از کجا آمده و خلاصه چه طبقه‌بندی‌هایی برای آن تعریف شده است.

جالب است بدانید که موسیقی که واژه با ریشه عربی است و درواقع کلمه موزیک از زبان‌های اروپایی منشأ گرفته است. ریشه این واژه در زبان فارسی یا بهتر بگوییم پارسی هم از خنیا گرفته می‌شود.

آهنگ عروسی

موسیقی شاخه از هنر است که در دو عنصر صدا و سکوت تشکیل شده است! جالب است نه؟! صدا و سکوت! درواقع تلفیق این دو عنصر صدا و سکوت و یا همان زیروبمی به ما یک هارمونی و یا هماهنگی می‌دهد که در رنگ صدا را برای شنونده پدیدار می‌کند. درواقع هارمونی خود یک دانش است، دانشی که در آن موسیقی چند بخش می‌شود و بر اساس قانون وصل آن‌ها، با ملودی هماهنگ می‌شوند.

موسیقی را شاید بتوان، دانش تلفیق صداها و خوشایند نمودن آن‌ها برای بیان احساسات نامید، چراکه یکی از روش‌های بیان احساسات از همان زمان‌های نخست عهد عتیق، به وسیله آواها بوده است.

مختصری در مورد تاریخچه موسیقی

جالب است بدانید که فیلسوفانی مثل ارسطو، آهنگ یا موسیقی را شاخه‌ای از علم ریاضیات می‌دانستند و فیلسوفان دیگر جهان اسلام هم این موضوع را پذیرفته‌اند. حتی ابن سینا هم در کتاب ریاضی شفا از این هنر نام برده است ولی ازآنجایی‌که همه قسمت‌های موسیقی مثل ریاضی تغییرپذیر نیست و به ذوق و حس نوازنده بستگی دارد، درنتیجه آن را هنر نامیده است.

نظریه‌های زیبایی شناسی

نظریه‌های زیبایی‌شناسی در مورد موسیقی یا آهنگ سه تا هستند:

_ذات موسیقی همان صدا و حرکت می‌باشد.

_موسیقی درواقع نماد احساس است

_موسیقی زبانی برای بیان احساسات است

نکته بسیار جالب این موضوع این است که گاهی پدیده‌ها و عناصر موجود در طبیعت هم دست به دست هم می‌دهند تا زیباترین موسیقی‌های بدیع و دلنشین و گوش نواز را خلق کنند. ازجمله این‌ها می‌توان به وزش باد در لابه‌لای شاخ و برگ درختان، صدای شرشر آب، صدای خش خش برگ‌ها و صدای پایین افتادن آب در آبشار اشاره کرد.

آهنگ جدید عروسی

پیشنهاد ما برای آهنگ عروسی

حالا برویم سراغ اصل موضوعمان یعنی آهنگ عروسی! عروسی یکی از مجالسی است که در ان از هنر موسیقی و یا آهنگ برای دل‌نشین شدن و بهتر برگزار شدن جشن استفاده می‌شود. ازآنجایی‌که عروسی جز جشن‌ها و مجالسی است که در آن به جشن و شادمانی و رقص و پایکوبی می‌پردازیم، لذا باید از آهنگ‌هایی استفاده کنیم که متناسب با همچنین فضایی باشند. در ادامه تعدادی از آهنگ‌های شاد و مجلسی عروسی را برای شما عنوان می‌کنیم.

شما می توانید با مراجعه به سایت بیپ موزیک در قسمت آهنگ عروسی انواع بهترین آهنگ های عروسی از خوانندگان و هنرمندان مختلف را گوش کنید:

تک آهنگ جدید عروسی عزا از مازیار محیا پور، آهنگ‌های عروسی افغانی، انواع آهنگ‌های عروسی شاد جدید و قدیمی به‌صورت یکجا و مجموعه‌ای، آهنگ‌های عروسی از پویان مختاری، آهنگ‌های عروسی از خداداد، آهنگ‌های آروین بستکی و … با بالاترین کیفیت به همراه متن آن در این قسمت از سایت بیپ موزیک موجود است که می‌توانید با مراجعه به این قسمت آن‌ها را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین گوش دهید.

دیدگاه خود را بگذارید