نحوه راه اندازی بلاگ در سال 2020
نحوه راه اندازی بلاگ در سال 2020 و کسب درآمد
با
ساخت وبلاگ رایگان در سرویس ارم بلاگ Eramblog.com
راهنمای آسان شروع بلاگ نویسی امروز
نحوه راه اندازی بلاگ:
1. یک نام وبلاگ انتخاب کنید
2. وبلاگ خود را بصورت آنلاین (میزبانی) دریافت کنید
3. وبلاگ خود را طراحی کنید
4. اولین پست وبلاگ خود را بنویسید
5. وبلاگ خود را تبلیغ کنید و درآمد کسب کنید
6. یک استراتژی محتوا ایجاد کنید
7. یک برنامه زمان بندی برای انتشار تنظیم کنید
8. از عکس و طرح استفاده کنید
اگر به دنبال یک راهنمای گام به گام آسان برای یادگیری چگونگی راه اندازی و ساخت وبلاگ رایگان در سرویس ارم بلاگ و کسب درآمد از آن هستید (وبلاگ تبلیغاتی ) ، پس به جای مناسب رسیده اید. من بیش از 10 سال وبلاگ نویسی کردم و اینجا هستم تا ساده ترین راه برای شروع را به شما نشان دهم.
شما یاد خواهید گرفت که چگونه امروز یک وبلاگ را در 8 مرحله آسان راه اندازی کنید که حدود 10 تا 15 دقیقه طول خواهد کشید. اینجا را کلیک کنید تا مستقیماً به مرحله 1 بروید و اکنون شروع کنید .
برای یادگیری نحوه راه اندازی یک وبلاگ و کسب درآمد این 8 مرحله را دنبال کنید:
نحوه راه اندازی بلاگ (و کسب درآمد) در 8 مرحله آسان:
راهنمای نهایی برای شروع بلاگ نویسی و ایجاد یک تجارت آنلاین موفق
1-نام و نام وبلاگ خود را انتخاب کنید
2-وبلاگ خود را بصورت آنلاین دریافت کنید (میزبانی وب)
3-وبلاگ خود را با تم رایگان وردپرس طراحی کنید
4-اولین پست وبلاگ خود را بنویسید
5-وبلاگ خود را تبلیغ کنید و درآمد کسب کنید
6-یک استراتژی محتوای وبلاگ موفق ایجاد کنید
7-به یک برنامه انتشار منظم در وبلاگ خود متعهد شوید
8-از عکس ها و طرح های رایگان برای برجسته سازی پست های وبلاگ خود استفاده کنید
افشای اطلاعات: لطفاً توجه داشته باشید که برخی از پیوندهای زیر پیوندهای وابسته هستند و بدون هیچ هزینه اضافی برای شما ، کمیسیون دریافت می کنم. هنگامی که شما با استفاده از لینک وابسته Bluehost میزبانی می کنید ، آنها به من خسارت می دهند ، که به شما کمک می کند این راهنما رایگان باشد. بدانید که من فقط محصولات و خدماتی را که شخصاً استفاده کرده ام و پشت سر گذاشته ام ، توصیه می کنم.
چگونه می توان در 8 مرحله آسان یک بلاگ در سال 2020 راه اندازی کرد (و درآمد کسب می کند)
وبلاگ چیست؟
آیا باید وبلاگ راه اندازی کنم؟
آیا می توانم بدون تجربه فنی وبلاگ راه اندازی کنم؟
آیا امروز هم می توان از طریق وبلاگ درآمد کسب کرد؟
هزینه راه اندازی وبلاگ در سال 2020 چقدر است؟
برای یادگیری نحوه راه اندازی یک وبلاگ و کسب درآمد این 8 مرحله را دنبال کنید:
اگر شما آماده پیشرفت هستید و یاد می گیرید که چگونه وبلاگی را راه اندازی کنید که می تواند به یک منبع درآمد واقعی آنلاین تبدیل شود ، پس بیایید شروع کنیم.
1. نام و نام وبلاگ خود را انتخاب کنید
اول وقت آن است که برای وبلاگ جدید خود یک نام و نام تجاری انتخاب کنید.
نام وبلاگ شما همان چیزی است که خوانندگان ابتدا می بینند (مانند yourblog.com ) ، بنابراین باید یک نام ایده آل یا موضوعات کلی را که در مورد آن می نویسید نشان دهد – یا می تواند نام خود شما ، تجارت شما باشد ، یک ترکیب هوشمندانه یا کلمات دیگر
طرحی از وبلاگ شما موضوعی است که شما در آن مطالب خود را متمرکز خواهید کرد. به عنوان مثال می توان موضوعاتی مانند مسافرت ، غذا ، مد ، سبک زندگی ، فناوری و موارد دیگر را نام برد. ترکیب یک یا دو کلمه که به وضوح سیگنال چه مطالب خود را در مورد، در نام وبلاگ خود را (مانند fashionbyjane.com یا watchryanhike.com ) -Will برای خوانندگان وبلاگ آینده خود را بسیار مفید است.
اگر هنوز نتوانم درباره نام وبلاگ (یا موضوعی) تصمیم بگیرم ، چه می کنم؟
اگر نامی که می خواهم استفاده کنم در دسترس نباشد چه اتفاقی می افتد؟
بعداً می توانم نام وبلاگم را تغییر دهم؟
2. وبلاگ خود را بصورت آنلاین دریافت کنید (میزبانی وب)
مرحله دوم در راه اندازی یک وبلاگ رایگان ، در واقع آنلاین کردن وبلاگ خود است. این همان کاری است که یک شرکت میزبانی وب برای شما انجام می دهد. در این مرحله ، شما پلت فرم وبلاگ نویسی و برنامه میزبانی وب را که برای آنلاین کردن وبلاگ خود استفاده می کنید ، انتخاب می کنید.که البته ما در اینجا ثبت نام و ساخت وبلاگ رایگان در سرویس ارم بلاگ را پیشنهاد میکنیم
میزبانی وب چیست؟
هزینه میزبانی وب چقدر است؟
ترکیبی از پلت فرم وبلاگ نویسی و میزبانی وب که من شخصاً استفاده می کنم (و بیشتر بلاگرهای دیگر از آن استفاده می کنند) یک وبلاگ وردپرس است که توسط Bluehost میزبانی می شود . وردپرس یک بستر انتشار رایگان است که از سال 2003 وجود دارد و اکنون بیش از 60٪ از کل وبلاگهای اینترنت را تحت اختیار دارد. Bluehost یکی از معتبرترین و معتبرترین شرکت ها در صنعت میزبانی وبلاگ است. این ترکیب همان چیزی است که ما برای راه اندازی وبلاگ شما استفاده خواهیم کرد. اکنون ، بیایید میزبان شما را تنظیم کنیم.
اینجا را کلیک کنید تا به Bluehost بروید و دکمه سبز “شروع به کار” را بزنید
اگر می خواهید یک وبلاگ راه اندازی کنید و از طریق آن درآمد کسب کنید ، وردپرس هوشمندترین گزینه شماست.
بیایید برخی اصطلاحات اساسی را بیان کنیم ، بنابراین می فهمید که چرا وردپرس بستر مناسبی است (همچنین به عنوان سیستم مدیریت محتوا یا CMS شناخته می شود) برای اجرای وبلاگ شما.
سیستم مدیریت محتوا (CMS) چیست؟
وردپرس چیست؟
آیا باید یک وبلاگ در مورد وردپرس راه اندازی کنم (و آیا وردپرس رایگان است)؟
اگر بخواهم به جای آن وبلاگی با Wix ایجاد کنم ، چه می کنم؟
از زمانی که برای اولین بار وبلاگ نویسی را بیش از یک دهه پیش شروع کردم ، وبلاگ خود را در وردپرس اجرا می کردم و نمی توانم از میزان انعطاف پذیری ، کنترل و پتانسیل رشد طولانی مدت که این سرویس ساخت وبلاگ به من ارائه داده خوشحال نباشم.
انتخاب بهترین قالب رایگان وردپرس برای وبلاگ خود
هنگامی که تازه شروع به کار می کنید ، من معمولاً خرید فوری قالب وردپرس را توصیه نمی کنم. وقتی ترافیک زیادی داشتید و می توانستید سرمایه گذاری را توجیه کنید ، انتخاب یک موضوع برتر و پرداختی با ویژگی ها و گزینه های بیشتر هوشمندانه است. هرچند در حال حاضر ، یک موضوع پیچیده توجه شما را از مهمترین اولویت شما ، یعنی جذب خوانندگان به وبلاگ جدید ، از بین خواهد برد.
چرا هنگام یادگیری نحوه راه اندازی وبلاگ ، طراحی بسیار مهم است
حتی اگر خودتان واقعاً به طراحی اهمیت ندهید ، خوانندگان شما رفتارهایشان را کاملاً بر اساس ویژگی های طرح وبلاگ تغییر می دهند . در حقیقت ، طی مطالعه ای در سال 2012 از گوگل و دانشگاه بازل ، محققان دریافتند که کاربران در مورد زیبایی زیبایی وب سایت و درک عملکرد آن در 1/20 – 1/50 ثانیه قضاوت می کنند. بعلاوه ، به لطف کمی تعصب روانشناختی به نام Halo Effect ، افراد این قضاوت را در همه جنبه های وبلاگ شما گسترش می دهند.
معنی این امر این است که در زمان کمتری از ضربه زدن انگشتان شما ، یک خواننده تصمیم گرفته است که به وبلاگ شما اعتماد کند یا نه.
“در زمان کمتری از ضربه زدن انگشتان شما ، خوانندگان تصمیم می گیرند که به وبلاگ شما اعتماد کنند یا نکنند.”
برای توییت کردن کلیک کنید
طراحی خوب وبلاگ باعث ایجاد اعتماد می شود. این به مردم می گوید که شما به اندازه کافی به وبلاگ خود اهمیت می دهید تا زیبا به نظر برسد. این بدان معنا نیست که شما به انیمیشن های دیوانه یا تعداد زیادی فونت و رنگ نیاز دارید. در واقع بهترین طراحی ها ساده ، واضح و آسان خوانده می شوند.
ایجاد صفحات اصلی وبلاگ شما (درباره ، تماس ، استخدام)
هر وبلاگی باید برخی از اطلاعات اساسی و اساسی را به نمایش بگذارد. شما کی هستید چرا مردم باید به شما گوش دهند اگر سوالی دارند یا می خواهند با شما کار کنند چگونه می توانند با شما تماس بگیرند.
این صفحات کاملاً استاندارد هستند ، اما همچنین راهی عالی برای سرگرمی و اجازه دادن به خوانندگان شما برای شناختن شما هستند. در واقع ، من از صفحه About خودم استفاده می کنم تا علاوه بر معرفی اینکه چه کسی هستم و داستان خود را تعریف کنم ، بلکه برای توضیح ارزش پیشنهادی خود (برای مشتریان بالقوه ای که می خواهند من را به عنوان بازاریاب محتوای مستقل استخدام کنند ) و نشان دادن برخی از دستاوردهای اخیر من .
در اینجا دستورالعمل های گام به گام نحوه نوشتن صفحه About Me وجود دارد که همان کار را می کند:
چگونه می توان برای وبلاگ خود صفحه About ( درباره ما ) نوشت
شاید زیاد به آن فکر نکنید ، اما صفحه About شما می تواند به سرعت به یکی از محبوب ترین صفحات وبلاگ شما تبدیل شود.
چگونه در وبلاگ خود در مورد صفحه درباره ما بنویسیم
استفاده از صفحه درباره ما ، نشان دهنده ارزش شما برای خوانندگان خود میباشد. مهم نیست که چگونه در مورد صفحه خود کار می کنید ، فراموش نکنید که در مورد زمینه شخصی که در آنجا مطرح می کنید فکر کنید.
چگونه یک صفحه تماس برای وبلاگ خود بنویسیم
صفحه دیگری که غالباً نادیده گرفته می شود و می خواهید در وبلاگ خود قرار دهید ، روشی ساده برای تماس با مردم است.
در حالی که اطلاعات من عمیق تر می شود ، صفحه تماس شما می تواند به سادگی داشتن ایمیل و حساب های رسانه های اجتماعی در یک صفحه باشد. یا اگر ترجیح می دهید ایمیل شخصی خود را برای یافتن کسی در آن جا نداشته باشید ، می توانید یک فرم تماس با خود داشته باشید.
نحوه ایجاد یک صفحه تماس برای وبلاگ خود (برای گسترش کلیک کنید)
به این فکر کنید که می خواهید خواننده های شما از چه نوع ارتباطی استفاده کنند و برای چه کاری. می توانید برای تنظیم سریع انتظارات از صفحه تماس خود استفاده کنید.
اولین پست وبلاگ خود را بنویسید
شما یک وبلاگ را نمی خوانید به دلیل آنکه زیبا به نظر می رسد یا اینکه مرتباًمطلب منتشر می کنند. (اگرچه هر دو کمک می کنند).
شما یک وبلاگ را می خوانید زیرا به آنچه می گوید اهمیت می دهید. ایجاد محتوای قوی همان چیزی است که خوانندگان شما را به ارمغان می آورد و به شما کمک می کند تا در نهایت از طریق وبلاگ نویسی درآمد کسب کنید.
می خواهید یک وبلاگ راه اندازی کنید؟ ابتدا باید به عناوینی که پوشش می دهید اهمیت دهید.
قبل از اینکه از ایجاد یک طرح تجاری وبلاگ خیلی دور شوید ، نقشه راه مطالب خود را مشخص کنید و اولین پست وبلاگ خود را بنویسید – باید به یک سوال ساده پاسخ دهید چرا؟
• چرا به موضوعی که در آن وبلاگ نویسی می کنید اهمیت می دهید؟
• چرا دیگران باید به آنچه شما می گویید گوش دهند؟
• چرا این موضوعی است که می توانید به آن ارزش افزوده دهید؟
برای پاسخ به این سالات ، من دوست دارم مانند هر تجارت دیگری به یک وبلاگ فکر کنم و دوباره بر اهمیت انتخاب یک مکان مشخص تأکید کنم .
طاقچه وبلاگ چیست؟
آیا وبلاگ من باید فوراً جایگاه ویژه ای داشته باشد؟
“وقتی برای همه نامه می نویسید ، برای هیچکس نامه نمی نویسید. اگر وبلاگی را راه اندازی کنید ، به یک طاقچه واضح نیاز دارد.”
اگر مطمئن نیستید ، یا بلافاصله هیچ جای خاصی به ذهنتان خطور نمی کند ، اشکالی ندارد. ما می توانیم آن را با چند سوال فریب دهیم.
برای تعیین یک جایگاه هوشمند برای راه اندازی یک وبلاگ از این س theseالات بپرسید:
• چه علاقه یا رویایی از دوران کودکی شما برای شما هیجان انگیز است؟
• بهترین قسمت مطلق روز شما چیست؟
• آیا سرگرمی یا سرگرمی دارید که بخواهید یاد بگیرید؟
• ارزش عمیق شما چیست؟
• یکی از دستاوردهایی که به طرز باورنکردنی به آن افتخار می کنید چیست؟
بلافاصله ، شما باید یک یا دو ایده برای یک جایگاه واضح داشته باشید که می توانید در مورد آن وبلاگ نویسی کنید. مشکلی نیست اگر جای شما در طول زمان رشد کند ، رشد کند و تغییر کند.
برداشتن آن یک قدم جلوتر: چگونه بفهمیم آیا فرصت شغلی وبلاگ شما وجود دارد
اگر می خواهید از وبلاگ خود درآمد کسب کنید ، همچنین باید کمی تحقیق کنید تا ببینید آیا تقاضای بازار برای جایگاه شما وجود دارد یا خیر . این بدان معنی است: آیا افراد به طور فعال آنچه را که می نویسید جستجو می کنند؟ و آیا می توانید به طریقی ارزش خود را افزایش دهید و به آنها کمک کنید که پول در بیاورد؟
برای ایجاد مشاغل از وبلاگ خود ، باید یک مشکل واقعی را برای مردم حل کنید. برای انجام این کار ، من از یک صفحه گسترده ساده استفاده می کنم که من Niche Market Demand Checker ( شما می توانید یک نسخه رایگان از آن را در دوره من در اینجا دریافت کنید ) ، که به شما اطمینان می دهد محتوایی را ایجاد کنید که مخاطب مورد نظر شما مفید خواهد دانست.
بنابراین ، اگر می خواهیم چگونگی راه اندازی یک وبلاگ در مورد نواختن گیتار را بیاموزیم ، ممکن است کلمات کلیدی مانند “بهترین کتاب های گیتار” ، “نحوه نواختن گیتار” ، “آکورد گیتار مبتدی” ، “چه گیتاری بخرم” و غیره انتخاب کنید.
حال ، بیایید کمی تحقیق در مورد کلید واژه انجام دهیم . یکی از آن کلمات کلیدی را از بالا وارد جستجوی Google خود کنید. اگر ده ها میلیون (یا بیشتر) نتیجه وجود داشته باشد ، این یک شاخص کاملاً قوی است که مردم به موضوع شما اهمیت می دهند. اما برای اطمینان بیشتر ، دوست دارم از ابزاری رایگان مانند Twinword Ideas استفاده کنم برای بررسی میزان جستجوی ماهانه استفاده کنم (تعداد افرادی که هر ماه این اصطلاح را جستجو می کنند).
این کار را برای هر یک از کلمات کلیدی خود انجام دهید و به نتایج آن نگاه کنید. اگر کل کلمات کلیدی برتر شما دارای ماهانه جستجوی ماهانه 5،000 – 10،000 هستند ، قطعاً یک جایگاه بالقوه سودآور دارید. اگر بیش از حد مجاز به جستجوی ماهانه صدها هزار نفری بپردازید ، ممکن است بخواهید به جای رقابت با وب سایت های بسیار بزرگتر و مستقر در موضوعات محبوب تر ، ویژگی های خاص خود را بیشتر کنید.
ایده پردازی ایده های ارسال وبلاگ هوشمند (با استفاده از تحقیق کلمات کلیدی)
حتی پس از ایجاد جایگاهی که قرار است در آن وبلاگ نویسی کنید ، باید تحقیق کلمات کلیدی هوشمندانه را انجام دهید تا ایده های مناسب ارسال پست وبلاگ را ایجاد کنید که در واقع خوانندگان شما را به ارمغان می آورد.
بنابراین ، در مورد پست های واقعی که می خواهید بنویسید چطور؟ خبر خوب این است که شما صادقانه می توانید هرچه می خواهید بنویسید! به هر حال این وبلاگ شماست و یکی از مهمترین مزایای یادگیری نحوه راه اندازی وبلاگ برای خود این است که بستر شما برای صحبت و اشتراک است. اما ، از تجربه می توانم بگویم که ایده ها همیشه به طور طبیعی نمی آیند.
این جایی است که من معتقدم یک تقویم سرمقاله ساده بسیار مهم است. این فقط یک سند اساسی برای پر کردن است که به شما یک نقشه راه می دهد تا همیشه بدانید بعدی را می نویسید. این شما را آزاد می کند تا وقت بیشتری را صرف سرگرم کردن واقع در کنار هم قرار دادن پست ها کنید – نه اینکه سر خود را به دیوار کوبید و سعی کنید ایده های پست هوشمند وبلاگ را بیابید .
5 راه برای دستیابی به ایده های هوشمندانه ارسال پست وبلاگ
در اینجا یک فرایند ساده وجود دارد که من برای رسیدن به پست های خاص وبلاگ که برای وبلاگ خودم می نویسم استفاده می کنم.
5 روش برای دستیابی به ایده های منحصر به فرد ارسال وبلاگ (برای گسترش کلیک کنید)
اگر هنوز هم به ایده های بیشتری نیاز ندارم ، به چند تاکتیک خلاقانه دیگر متوسل خواهم شد …
• دیدن سایر وبلاگ نویسان در طاقچه من (و چه چیزی به خوبی انجام شد).
• با نگاهی به موفق ترین پست های من ، ببینید خوانندگان بیشتر از چه چیزی دوست دارند.
• انجام ارسال های بیشتر در مورد جمع بندی نقل قول ها (مانند پست های من درباره مشاوره کسب و کار و ابزارهای تجاری آنلاین) ) که از پایان من به یک فکر و تلاش اصلی احتیاج ندارند.
• گپ زدن با وبلاگ نویسان در فضای من و ایده پردازی ایده های تازه.
• صحبت کردن در مورد درسهای خاصی که اخیراً آموخته ام (و توصیه های من).
• تأمل در مورد اشتباهات وبلاگ نویسی که مرتکب شده ام و تاکتیک هایی که امروزه کار می کنند.
در این مرحله ، من معمولاً تقویم محتوای کاملاً مجدد را دریافت می کنم.
هنوز به محتوای بیشتری احتیاج دارید؟ در اینجا 201+ ایده ارسال پست وبلاگ وجود دارد
آنچه مهم است که در هنگام تصمیم گیری در مورد اولویت بندی پست هایی که باید ابتدا در مقابل آخرین ارسال کنید ، مهم است ، این است که چه میزان بالقوه ترافیک را می توانید تحمل کنید تا درنهایت در جستجوی ارگانیک برای آن موضوع رتبه بندی خوبی داشته باشید – از این رو اهمیت انجام تحقیقات کلمات کلیدی شما اولین.
اکنون آماده نوشتن اولین پست وبلاگ خود هستید
وقتی تصمیم گرفتید اولین پست وبلاگی را که می خواهید بنویسید ، از داشبورد وردپرس خود به بخش “افزودن پست جدید” بروید.
به Posts> Add New بروید که در اینجا به این شکل است:
در مرحله بعد ، شما به یک صفحه مقاله کاملا جدید منتقل می شوید که به این شکل خواهد بود (یک بوم کاملا خالی blank):
نوشتن یک عنوان پست وبلاگ که خوانندگان را ترغیب می کند تا روی آن کلیک کنند
یکی از دلایلی که برای راه اندازی وبلاگ انتخاب کردید جذب خواننده بود ، درست است؟
خوب ، برای پرداختن یک زمان و تلاش هماهنگ برای یادگیری نوشتن یک عنوان ، سود سهام می پردازد جالب ، جذاب و از همه مهمتر – تحقق وعده آنچه که پست های وبلاگ شما در واقع به خواننده کمک می کند ، انجام دهید ، کمی وقت بگذارید و تلاش متمرکز کنید.
بنابراین بیایید بگوییم که پس از انجام یک تحقیق درباره کلمات کلیدی ، شما تشخیص داده اید که وبلاگ پیاده روی شما باید با شکستن برخی افزایش های کم ارزش در کالیفرنیای شمالی شروع شود.
می توانید روی نوار “افزودن عنوان” در صفحه پست جدید خود کلیک کنید و عنوانی مانند type را تایپ کنید.
به عنوان یک نقطه شروع برای نوشتن عناوین قوی ارسال پست وبلاگ ، با مشاهده عناوین سایر وبلاگ نویسان موفق در مکان خود یاد بگیرید.
• آیا آنها اغلب با اعداد پیش می روند؟
• چند عنوان مقاله آنها شامل پرانتز است؟
• آیا به نظر می رسد بهترین حرف برای نوشتن حرف اول هر کلمه باشد؟
چند مورد از عناوین اخیر وبلاگ من را بررسی کنید تا بتوانید از چگونگی ساختاردهی عناوین خود الهام بگیرید.
4 بهترین روش اساسی برای نوشتن یک عنوان عالی (برای بزرگنمایی کلیک کنید)
اگر مطمئن نیستید که تیتر یک مقاله قوی نوشته اید یا نه ، با استفاده از ابزار رایگان تجزیه و تحلیل عنوان از موسسه بازاریابی پیشرفته ، آن را برای یک تست درایو در نظر بگیرید. فوق العاده جالب است – شما فقط عنوانی را که می خواهید استفاده کنید وارد کنید ، و به شما نمره ای را در مقیاس 0 تا 100 می دهد (با 100 عنوان یک عنوان کاملاً عالی) ، براساس تجزیه و تحلیل آنها از میلیون ها عنوان.
با گذشت زمان و انجام کارهای بیشتر ، در نوشتن عناوین وبلاگ بهتر خواهید شد .
اما اگر واقعاً از نحوه عنوان کردن پست جدید مطمئن نیستید ، عبارت جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید و از روش های نوشتن عناوین دیگر الهام بگیرید – مطمئن باشید که مستقیماً از سایر وبلاگ نویسان کپی نمی کنید ، اما این شما را به مسیر درست هدایت می کند.
انتخاب یک URL مناسب سئو
اگر امیدوارید که در نتایج جستجوی Google ارگانیک رتبه خوبی داشته باشد ، بسیار مهم است که شما URL پست جدید خود را سفارشی کنید.
نحوه تنظیم URL مناسب سئو برای پست های وبلاگ خود (برای گسترش کلیک کنید)
در حال تهیه مقدمه ای جذاب برای پست وبلاگ جدید خود هستید
شما یک یا دو جمله برای متقاعد کردن خوانندگان دارید که پست جدید شما ارزش وقت گذاشتن را دارد. در اینجا یک نمونه معرفی پست وبلاگ وجود دارد که من در کمتر از دو دقیقه برای مثال پیاده روی خود نوشتم:
همانطور که در حال یادگیری نوشتن یک پست وبلاگ هستید که خوانندگان را به خود مشغول می کند ، در اینجا تعدادی از بایدها و نبایدها برای تهیه یک مقدمه قوی آورده شده است.
بایدها و نبایدهای نوشتن معرفی پست وبلاگ (برای بزرگنمایی کلیک کنید)
ساده ترین استراتژی برای نوشتن یک مقدمه جذاب این است که در اسرع وقت به چه کسی ، چه چیزی ، کجا ، چه زمانی پاسخ دهید. این ممکن است ضداسلامی به نظر برسد ، اما یک ترفند دیگر این است که ابتدا با نتیجه گیری خود شروع کنید . در دوره کوتاه توجه ، مردم از اتلاف وقت در پست های وبلاگ clickbait که به هیچ جا نمی رسد خسته شده اند.
هرچه سریعتر بتوانید برای خواننده خود ارتباط برقرار کنید ، دلیل محکمی برای او ایجاد کنید تا باور کنند آنچه را که در پست وبلاگ شما جستجو می کنند پیدا می کنند ، بیشتر احتمال دارد که در قطعه شما کنده شوند و با دیگران به اشتراک بگذارند.
بهینه سازی طراحی و طرح پست وبلاگ شما
در نهایت ، آنچه “خوب” به نظر می رسد ذهنی است و به خود شما بستگی دارد – براساس آنچه فکر می کنید خوانندگان (آینده) شما بیشتر با آن طنین انداز می شوند.
5 قانون برای ساختار بخشیدن به طرح بندی کامل پست وبلاگ (برای گسترش کلیک کنید)
این پنج اصل طراحی آزمایش شده در زمان برای ساخت یک طرح جذاب وبلاگ جذاب بسیار مفید خواهد بود (هضم آن برای خوانندگان شما آسان است).
در حال انتشار در اولین پست وبلاگ خود هستید
هنگامی که اولین پست وبلاگ خود را نوشتید (و ایده آل آن را به 1000+ کلمه می رسانید) تقریباً آماده انتشار هستید!
چند دقیقه وقت بگذارید تا پیشنهادات Yoast SEO را بار دیگر بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که پست وبلاگ شما مناسب SEO است ، که به شما بهترین شانس برای رتبه بندی خوب در جستجوی ارگانیک را می دهد.
بعد از اینکه تنظیمات SEO خود را فراخوانی کردید ، انتخاب کنید که این پست جدید در کدام گروه قرار بگیرد و آن را علامت بزنید.
سپس ، شما آماده ضربه زدن به انتشار هستید!
و رونق! این که آسان اگر شما اجازه می دهد آن را به ما در این راهنما مسیری طولانی را طی کرده ایم. شما به تازگی از چگونگی راه اندازی یک وبلاگ تا انتشار اولین پست خود عبور کرده اید.
اکنون وقت آن رسیده است که در مورد آنچه بعد از انتشار اولین پست وبلاگ خود اتفاق می افتد صحبت کنید – تبلیغ محتوای خود ، ایجاد ترافیک و در نهایت کسب درآمد از وبلاگ خود .
5- وبلاگ خود را تبلیغ کنید و درآمد کسب کنید
اکنون که به سال 2020 رسیده ایم ، می توانیم به گذشته نگاه کنیم و ببینیم که وبلاگ من سال گذشته 4.4 میلیون خواننده آورده است. ما می خواهیم از تجربه من در راه اندازی یک وبلاگ استفاده کنیم تا میلیون ها خواننده را به سرعت به سمت محتوای من سوق دهیم.
اگر این کار را تاکنون انجام داده اید ، در سفر خود برای تنظیم دقیق وبلاگ و جستجوی اصول نوشتن محتوای جذاب ، باید در وضعیت خارق العاده ای باشید.
اما یک قطعه آخر از معما وجود دارد که به سختی وبلاگ نویسان دیگری صریحاً در مورد آن صحبت می کنند: تبلیغ .
با انتشار در اولین پست های وبلاگ خود ، چه کاری انجام می دهید؟ وقت آن است که وبلاگ خود را تبلیغ کنید محتوای است.
این دلیل دقیق من استخدام مشاور در شرکت هایی مانند LinkedIn ، Zendesk ، Adobe ، Close ، Gusto ، Intuit و غیره است – نه تنها نوشتن مطالب عمیق برای وبلاگ هایشان ، بلکه برای آموزش نحوه تبلیغ محتوای آنها و خوانندگان جدیدی بیاورید. من اعتقاد جدی دارم که شما باید بیشتر از نوشتن وقت خود را صرف تبلیغ کنید.
اگر می خواهید یک وبلاگ موفق ایجاد کنید ، باید محتوای خود را به شدت تبلیغ کنید.
برای توییت کردن کلیک کنید
اما شما از کجا شروع می کنید؟ در اینجا چند مورد از بهترین روش ها برای شروع به اشتراک گذاری پست های خود و قرار دادن آنها در برابر خوانندگان جدید وجود دارد. و اگر شما حتی استراتژی های بیشتری می خواهید ، در اینجا راهنمای من برای یادگیری نحوه هدایت بازدید به وب سایت شما است ، جایی که ما عمیق تر به تاکتیک هایی که من برای رشد وبلاگ خود به میلیون ها خواننده سالانه استفاده کرده ام ، عمیق تر می کنیم.
استفاده از شبکه های اجتماعی برای تبلیغ وبلاگ خود
اولین مکان آشکار رسانه های اجتماعی است. فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب ، Pinterest ، LinkedIn ، Reddit ، اینستاگرام ، Snapchat و TikTok از بزرگترین شبکه های امروز هستند. هر کدام از پلتفرم ها به بهترین وجهی متناسب با علاقه و مخاطب شماست ، برنامه مناسب شماست. و این یک یادداشت مهم است. تلاش برای ارتقا پست های وبلاگ خود در هر بستر رسانه های اجتماعی هیچ فایده ای ندارد .
“محتوای وبلاگ خود را در شبکه های اجتماعی که مخاطبان شما در آنها وقت می گذرانند ، به اشتراک بگذارید.”
برای توییت کردن کلیک کنید
به دنبال کانال های اجتماعی نظیر لینکداین باشید که بهترین بازده را به شما می دهند
چگونه می توان در کدام شبکه های اجتماعی وبلاگ خود را تبلیغ کرد (برای گسترش کلیک کنید)
استفاده از YouTube برای افزایش مخاطبان وبلاگ خود (برای گسترش کلیک کنید)
3 ابزار برای کمک به مدیریت تبلیغات رسانه های اجتماعی شما (برای گسترش کلیک کنید)
بینش کلیدی در اینجا این است که شما باید آزمایش کنید و ببینید کدام شبکه ها بهترین عملکرد را برای شما دارند.
وبلاگ نویسی مهمان در سایر وبلاگ ها و سایت های مرتبط مانند Medium ، Quora و Linkedin
یکی از بهترین چیزها در مورد راه اندازی یک وبلاگ این است که شما به یک انجمن وبلاگ نویسان دیگر می روید که دوست دارند به یکدیگر کمک کنند. وبلاگ نویسی به عنوان مهمان در سایر سایت های مرتبط بهترین شماره 1 برای ارتباط با مخاطبان از قبل مستقر شده است. راهنمای نهایی من برای وبلاگ نویسی مهمان را برای یک مطالعه کامل ببینید ، اما ما در اینجا موارد برجسته را شرح خواهیم داد.
من در طول شش سال گذشته به معنای واقعی کلمه صدها پست مهمان نوشتم ، و این بهترین استراتژی برای تبلیغ محتوای وبلاگ من (و ایجاد مخاطب خودم) بوده است.
من تنها کسی نیستم که در این استراتژی موفق بوده است. همانطور که لورنس بردفورد از یادگیری رمزگذاری با من در مصاحبه پادکست خود به اشتراک گذاشته است:
“هنگامی که من برای اولین بار وبلاگ خود را شروع کردم ، شروع به ارسال مهمان از همان اوایل کردم. من صفحات گسترده درست می کنم و با ویراستاران و سایر وبلاگ نویسان تماس می گیرم. قطعاً مدتی طول کشید تا جذب شود. من خیلی رد شدم ، اما با گذشت زمان این کار راحت تر شد ، زیرا این مجموعه کارهای دیگری را که منتشر کردم ساختم. “
لورنس با مراجعه به وبلاگ ها و سایت های برنامه نویسی کوچکتر با مخاطبان مشابه با مخاطبی که می خواست بسازد شروع به کار کرد.
چگونه اولین پست وبلاگ مهمان خود را ثبت کنیم (برای گسترش کلیک کنید)
نحوه بازنشر مطالب خود در سایت های دیگر (برای گسترش کلیک کنید)
نکته کلیدی در همه اینها این است که شما می خواهید به دنبال مکان هایی باشید که مخاطبان شما هستند – و در آنجا حضور داشته باشید. خواه این وبلاگ ها ، انجمن ها یا سیستم عامل های اجتماعی دیگر باشند.
انجمن ها و تابلوهای پیام برای وبلاگ نویسان
غالباً صرف افکار عقاید خود در فضای خالی شبکه های اجتماعی کارایی چندانی ندارد.
درعوض ، عضویت در انجمن ها و انجمن های آنلاین هدفمند می تواند راهی بهتر برای بازگشت به وقت خود فراهم کند – اگر موارد مناسب را پیدا کنید. با مرور در گروه های مربوطه در فیس بوک شروع به دیدن جوامع کاملاً پر جنب و جوش می کنید که می تواند نقطه شروع خوبی باشد.
چگونه انجمن ها و تابلوهای پیام مناسب را پیدا کنیم (برای گسترش کلیک کنید)
اکنون ، اگر جستجوی شما به هیچ گروه فیس بوکی با تعداد مناسب اعضای (5000) نرسد ، گزینه های دیگری وجود دارد. در Facebook ، LinkedIn یا Reddit به دنبال گروههای عمومی بیشتری باشید که به جایگاه شما مربوط می شوند.
گروه های آنلاین مورد علاقه من برای کارآفرینان (برای گسترش کلیک کنید)
به یاد داشته باشید ، انجمن ها و تابلوهای پیام فقط مکان هایی نیستند که می توانند پیوندهای ارسال شده به وبلاگ خود را بریزند. شما باید قبل از اینکه چیزی در ازای آن بخواهید ، ارزش ارائه دهید. بنابراین با ایجاد روابط و تعامل با افراد آنجا شروع کنید.
شما هرگز نمی دانید ، ممکن است در این زمینه به ایده های موضوعی عالی (و راه هایی برای کمک به مخاطبان خود) برسید.
استفاده از خبرنامه ایمیل برای افزایش مخاطبان وبلاگ خود
یکی از بهترین شکل های تبلیغات برای وبلاگ شما مخاطبان دیگر نیست ، بلکه مخاطبان شما هستند .
یک خبرنامه ایمیل احتمالاً قدرتمندترین راه برای جلب توجه و هیجان خوانندگان در مورد کارهایی است که انجام می دهید و یکی از مواردی که باید به محض راه اندازی وبلاگ تنظیم کنید.
ساخت لیست ایمیل شما نیز می تواند نسبتاً آسان باشد. به سادگی فرم ثبت نام را در پست ها و صفحات اصلی سایت خود قرار دهید. یا آنچه را که بنیانگذار لورنس بردفورد با من بیاموزید انجام دهید و در قبال آدرس ایمیل خود برای افراد محتوای ویژه ارائه دهید:
“اگر در وب سایت خود یک پست وبلاگ دارید و به نوعی چک لیست یا کتابی دارید ، فقط با دادن ایمیل آنها می تواند بسیار خوب کار کند. من هنوز هم از طریق پست های قدیمی که دارای این موارد به روزرسانی شده هستند ، روزانه حدود 50 مشترک ایمیل جدید دریافت می کنم. “
من شخصاً برای مدیریت 130،000 مشترک ایمیل در وبلاگ خود از ابزاری که دوست دارم به نام ConvertKit استفاده می کنم ، اما Mailchimp بهترین ابزار رایگان بازاریابی ایمیل برای شروع است.
/پایان رپورتاژ آگهی/
دیدگاه خود را بگذارید