نکات مهم درباره قدرت موسیقی که نمی دانستید

موسیقی پس زمینه توانایی شما برای تمرکز را بهبود نمی بخشد، اما زمانی که در باشگاه هستید به شما کمک می کند. می تواند بر نحوه کار شما تأثیر بگذارد. کمی سر و صدای پس زمینه شما را خلاق تر می کند. پس از قدرت موسیقی غافل نباشید. در ادامه به بررسی نکات مهم درباره قدرت موسیقی می پردازیم همچنین برای دسترسی به آهنگ های جدید پرطرفدار 1401 ما را همراهی کنید…

آهنگ مورد علاقه شما احتمالاً به این علت مورد علاقه شماست زیرا آن را با یک رویداد احساسی در زندگی خود مرتبط می کنید. هم تأثیرات اجتماعی و هم کیفیت روی آهنگ هایی که دوست دارید تأثیر می گذارد. شما نسخه اصلی یک آهنگ را دوست ندارید زیرا بهترین است، آن را دوست دارید زیرا اولین آهنگی است که شنیدید. اینکه آیا یک نوازنده در طول یک کنسرت تماس چشمی برقرار می کند و لباسی که می پوشد، بر دوست داشتن موسیقی آنها تأثیر می گذارد.

شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد پخش موسیقی می تواند شما را باهوش تر کند. گوش دادن به موسیقی کلاسیک ممکن است این ضریب هوشی را نیز افزایش دهد. ( و افراد باهوش تر موسیقی کلاسیک را دوست دارند ). لیبرال ها نسبت به محافظه کاران دارای موسیقی متنوع تری هستند.

آهنگ های عاشقانه و موسیقی عاشقانه باعث می شود بیشتر در گل فروشی ها خرج کنید. موسیقی کلاسیک، جاز و عامه پسند باعث می شود بیشتر در رستوران ها خرج کنید.

موسیقی مورد علاقه شما چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گوید زیرا تیپ های شخصیتی مختلف به سمت موسیقی های مختلف کشیده می شوند . شخصیت شما همچنین بر نحوه استفاده شما از موسیقی تأثیر می گذارد. شما بخشی از سلیقه موسیقی خود را از پدر و مادر خود می گیرید. موسیقی ای که در سنین پیری دوست دارید احتمالاً همان چیزی است که بین 16 تا 21 سالگی در معرض آن بوده اید.

موسیقی کانتری می تواند شما را به خودکشی وادار کند ، اما موسیقی راک این کار را نمی کند. کلاسیک آرامش بخش ترین است. افرادی که هوی متال را دوست دارند مشکلی ندارند . نوازندگان جاز در واقع بخشی از مغز خود را خاموش می کنند تا خلاق تر باشند. موسیقی رمانتیک بکمک می کند تا عشق را تجربه کنید. موسیقی خوب می تواند تحمل درد را افزایش داده و اضطراب را کاهش دهد. ملودی ها بیشتر از اشعار مسئول احساس موسیقی در ما هستند.

افرادی که واقعاً موسیقی را دوست دارند، احتمال بیشتری دارد که آهنگ ها در سرشان گیر کند و در موقعیت های مختلف و با عبارات و واژه ها آهنگ ها را به یاد بیاورند و در زمزمه های روزانه خود بکار برند. این اتفاق برای علاقمندان موسیقی بارها و بارها می افتد و ذهن و دلشان را درگیر میکند. افرادی که برای تجربه های جدید بسیار آماده هستند، بیشتر از موسیقی خوب لذت می برند  و حتی ممکن است به موسیقی معتاد شوند.

دیدگاه خود را بگذارید